Tabal TUG&TOW,
lekki holownik lotniskowy

Wyszukiwarka

Dane techniczne

  • masa własna – 60 kg
  • silnik czterosuwowy dolnozaworowy B&S (190 cm3), chłodzony powietrzem z pionowym wałem korbowym, automatycznym urządzeniem rozruchowym. Maksymalny moment obrotowy 8,8 Nm przy 3060 obr./min, zużycie paliwa ok. 1,6 dm3/h
  • Maksymalna prędkość obrotowa silnika 3000 obr./min
  • uciąg 1,1 kN
  • maksymalna prędkość – 2,5 km/h (42m/min)

 

Wyposażenie opcjonalne:

  • silnik czterosuwowy górnozaworowy B&S (161 cm3), chłodzony powietrzem z pionowym wałem korbowym, automatycznym urządzeniem rozruchowym. Maksymalny moment obrotowy 10,1 Nm przy 3060 obr./min, zużycie paliwa ok. 1,3 dm3/h
  • Maksymalna prędkość obrotowa silnika 3300 obr./min
  • uciąg 1,3 kN

 

szkic wymiarowy

A 450 mm
B max 230 mm
C 570 mm
H 330 mm
H 1 ~730 mm
H 2 ~840 mm
H 3 ~950 mm
h min ~175 mm
h standard ~205 mm
h max ~420 mm
l standard 410 mm
l max 650 mm
L 1830 mm